Aug 2, 2012

Bila Dikata "JANGAN" Lagi Dibuat..Bila Disuruh,Tak Pula Buat..


Bila Dikata "JANGAN" Lagi Dibuat..Bila Disuruh,Tak Pula Buat..




Fitrah manusia hari ini.Sesuatu yang di larang.Pasti akan terdetik untuk buat.Sebab nak cuba kenapa xbleh kan?Dan bila buat apa pulak yang terjadi..Tapi satu la kita ni.Berani mencuba tapi tak berani nak tanggung risiko.Bila dah dikatakan tak boleh,tapi nak buat jugak.Bila kena azabnya......salahkan orang tu..salahkan orang ni..

Bila Allah kata jangan bergaul bebas lelaki+perempuan..

"EH?kenapa xleh?"
"Jadi apa kalau buat..?Bukan nak berzina."
"Try ngokl..apa jadi.."

Bila dah terkeluar anak BA(by accdent) pstu mulalah..

Lelaki             :Kau yang salah!kau jaga anak ni.bukan anak aku..Kau yang pakai terdedah sini 
                      sana..Camana aku x tertarik..

Perempuan    :kau la yang ajak aku.Kalau tak,xkan la aku terhegeh nak melekat2 ngan kau..sekarang
                    aku nk kau ambil tgjawab jga anak benih kau ne!!!

L&P             :OK.kalau mcam tu..kita !@#@$@!#%&^ anak ni...

Maka tertulis la di dada2 akhbar penganiayaan terhadap anak2 x bdosa ini..

RENUNGKAN!

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aug 2, 2012

Bila Dikata "JANGAN" Lagi Dibuat..Bila Disuruh,Tak Pula Buat..


Bila Dikata "JANGAN" Lagi Dibuat..Bila Disuruh,Tak Pula Buat..




Fitrah manusia hari ini.Sesuatu yang di larang.Pasti akan terdetik untuk buat.Sebab nak cuba kenapa xbleh kan?Dan bila buat apa pulak yang terjadi..Tapi satu la kita ni.Berani mencuba tapi tak berani nak tanggung risiko.Bila dah dikatakan tak boleh,tapi nak buat jugak.Bila kena azabnya......salahkan orang tu..salahkan orang ni..

Bila Allah kata jangan bergaul bebas lelaki+perempuan..

"EH?kenapa xleh?"
"Jadi apa kalau buat..?Bukan nak berzina."
"Try ngokl..apa jadi.."

Bila dah terkeluar anak BA(by accdent) pstu mulalah..

Lelaki             :Kau yang salah!kau jaga anak ni.bukan anak aku..Kau yang pakai terdedah sini 
                      sana..Camana aku x tertarik..

Perempuan    :kau la yang ajak aku.Kalau tak,xkan la aku terhegeh nak melekat2 ngan kau..sekarang
                    aku nk kau ambil tgjawab jga anak benih kau ne!!!

L&P             :OK.kalau mcam tu..kita !@#@$@!#%&^ anak ni...

Maka tertulis la di dada2 akhbar penganiayaan terhadap anak2 x bdosa ini..

RENUNGKAN!

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

"Bukan LANGIT ILAHI..Bukan LAUTAN RABBANI..HANYA HAMBA Rahmani.."